Oud-leden

Ben jij een oud-lid? Dan ben je voor ons net zo belangrijk als de huidige leden! Gedurende ons bestaan sinds 1932 zijn er uiteraard een heleboel oud-leden.. Wij staan altijd open voor contact, vragen, reünie verzoeken, etc.

Archief

Bij de Elswoutgroep hebben we een vrij uitgebreid archief, met onder andere materialen uit de jaren '30 en '40. Maar ook van latere periodes hebben we foto's en objecten. Heb jij iets voor in ons archief? Of wil je iets opzoeken van jouw eigen tijd bij deze groep? Neem dan contact op! Dit kan via archief@scoutingelswout.nl

Contact

Heb je een directe vraag? Neem dan contact op met de juiste ontvanger via het contactformulier. Uiteraard kan langskomen rond opkomsttijden (zaterdag van 13.30- 14.00, of vanaf 16.30) ook, maar een bericht vooraf is altijd fijn.

Weer lid worden?

Wat leuk! Je bent meer dan welkom om terug te komen. Je kan je aansluiten bij onze Mountie-stam, maar je kan er ook voor kiezen om een betrokken of passief lid van onze vereniging te worden. Neem voor meer informatie contact op met stam@scoutingelswout.nl of via het contactformulier.