Lid worden

Ben je wezen kijken en ben je er helemaal over uit? Dan is het tijd om lid te worden. Dit gaat gelukkig vrij eenvoudig!

Met de knop onderaan deze pagina kom je bij het inschrijfformulier. Als je dit invult dan ontvangt de leiding van de speltak een kopie, welke zij zullen delen met de ledenadministratie. Hierna wordt er gezorgd dat het nieuwe jeugdlid ingeschreven staat bij scouting Nederland en de Elswoutgroep. Vervolgens wordt de penningmeester ingelicht dat er een nieuw lid is gestart, waarna deze de contributie e-mail zal toesturen. Je hoeft hier niks voor te doen, maar (ook de penningmeester doet dit vrijwijllig naast een baan) het kan even duren eerdat je de e-mail ontvangt.

Als je lid wordt, is het de bedoeling dat je zelf bij de scoutshop het juiste uniform koopt. Verder heb je niets nodig voor op het uniform! Onze groepsdas, een dasring, en de speltaktekens voor op je uniform krijg je van ons. Dit gebeurt tijdens de installatie. Twee keer per jaar installeren we nieuwe leden (& leiding). Je krijgt vanzelf te horen wanneer dit is, uiteraard zijn ouders / verzorgers en andere geĂ¯nteresseerden ook welkom om te komen kijken.