Kom kijken!

Natuurlijk wil jij eerst weten wat voor gave activiteiten we bij de verschillende speltakken doen. Voordat je lid wordt, mag je altijd drie keer vrijblijvend komen kijken. Zo kan je te weten komen of scouting écht wat voor jou is. De eerste keer dat je langs komt (met je ouders / verzorgers) is het altijd fijn als jullie een kwartiertje eerder zijn. Dan kan je even kennis maken met de leiding en een rondleiding door het gebouw krijgen.

Om een afspraak te maken om te komen kijken vul je het contactformulier in. Je kan uiteraard ook een e-mail sturen aan de speltak die hoort bij jouw leeftijd. In principe is instromen tijdens het scouting seizoen ook mogelijk. De leiding zal op je bericht reageren en aangeven of er direct plaats voor je is. Het kan zijn dat er een wachtlijst is, dan moet je helaas even wachten met langs komen. Soms komen er plekken vrij tijdens het seizoen (dit loopt gelijk aan het schooljaar), anders vindt de grootste instroom van nieuwe leden plaats in september.

We hanteren een voorrangsregeling voor broertjes en zusjes, zie ook onze huisregels.