Verhuur woning

Tijdelijke woonruimte te huur

In de periode van 1 november tot 1 mei kunt u een huisje huren van scouting Elswoutgroep.  Het huisje, gelegen aan Bergweg 3 in Bloemendaal, is de helft van een 400 jaar oude boerderij; de andere helft dient als clubhuis voor de scoutinggroep.

Het huisje is volledig gemeubileerd en biedt plaats aan 2 personen. Er is een woonkamer met open keuken, voorzien van koelkast, inductiekookplaat, combimagnetron/oven, koffiezetapparaat (Nespresso), serviesgoed en kookgerei. Er is ook een wifi-aansluiting.

Huurders dienen zelf te zorgen voor linnengoed (beddengoed, handdoeken en theedoeken). Dekbed en kussens zijn aanwezig. Er is centrale verwarming en een grote  houtkachel. De slaapkamer is voorzien van een 2-persoonsbed en 2 kasten. Er is een compacte badkamer met toilet, douche, handdoekradiator en wastafel.

Voor het gebouw kan (gratis) geparkeerd worden. In de directe omgeving liggen hockeyvelden en een voetbalveld. Het duingebied is binnen enkele minuten te bereiken. Op een loopafstand van ca 5 minuten is een restaurant. In het dorp Bloemendaal, op een fietsafstand 10 minuten, zijn alle winkels voor de dagelijkse levensbehoeften te vinden.

Huurders dienen er rekening mee te houden dat er scoutingactiviteiten plaatsvinden op vrijdagavond en zaterdag (zaterdagmiddag wordt de 1e verdieping gebruikt voor opkomsten; deze verdieping loopt door over het huisje). Het terrein waarop het huisje zich bevindt, behoort niet tot het gehuurde. Huurders mogen er echter wel gebruik van maken op het moment dat er geen scoutingactiviteiten plaatsvinden.

De huurprijs bedraagt €1350,- all-in per maand. De minimale huurperiode is 1 maand. De borgsom bedraagt 1 maand huur. Huurder en verhuurder ondertekenen een formele schriftelijke huurovereenkomst.

Voor nadere informatie of een bezichtiging kunt u een bericht sturen aan woningverhuur@scoutingelswout.nl. Wij nemen dan snel contact met u op!