Verhuur

Wilt u ons gebouw een keer huren? Dat kan! De Elswoutgroep verhuurt een gedeelte van de historische boerderij aan (scouting)groepen tot 35 personen. U heeft dan de beschikking over drie ruimten in een typisch Scouting-clubgebouw. Een gezellig, praktisch ingericht clubgebouw met een afgesloten tuin / speelplaats en met de duinen als "achtertuin".

Binnen in het gebouw beschikt u over één grote en één kleine slaapzaal. Daarnaast is er een keuken / zitplek en natte ruimte. De indeling is als volgt:

Begane grond:
Keuken: volledig ingerichte keuken (6-pits horeca gasfornuis + oven, inclusief pannen, servies en bestek) met eethoek. ± 25m2
Sanitair: moderne ruimte met 2 douches, 2 toiletten, 1 urinoir, 1 wasbak met warmwater en een wastrog met 5 koudwaterkranen. ± 15m2

1e etage:
Welpenhorde: slaap/recreatieruimte ± 65m2
Beverburcht: slaap/recreatieruimte ± 25m2

Voorzieningen:
CV, 2 douches, 2 toiletten + 1 urinoir, wifi, afgesloten speelterrein (± 150m²), centraal gelegen kampvuurplaats met overdekt gedeelte dat ook dienst kan doen als podium. Het is mogelijk om op het speelterrein tenten op te zetten. Picknicktafels en -banken kunnen kosteloos gebruikt worden.

Meer informatie of reserveren

Meer informatie vindt u in de brochure (zie knop hieronder) en in de omgevingskaart. In de kalender kunt u vinden of de gewenste datum nog beschikbaar is. Voor vragen welke niet beantwoord zijn met de informatie op deze website, neem alstublieft contact op met Marian door een email te sturen aan verhuur@scoutingelswout.nl. Een huur aanvraag kan worden ingediend via het onderstaande formulier.